Friday, March 27, 2009

En start på en oppsummering...

Nå er det jammen lenge siden, jeg har skrevet her sist. Hmmmmm - lurer på om jeg holder på å bli lat.. Nei - det tror jeg ikke. Jeg er en energibundt - og jeg er med på ALT. Hva skjer, hvor,når??? Gikk jeg glipp av noe?? Det er meg i et nøtteskall..

I høst skrev jeg om hvordan noen hadde funnet på at jeg var for tynn. Berre tull... I januar var jeg hos dyrlegen for å få en vaksine og da var det to kloke hoder (blant annet et hode fra Ungarn - som hadde sett en del vizslaer før) som så på meg - og de fant ut at jeg var akkurat som jeg skulle være. Tenkte jeg det ikke nok??

I februar (fra d. 13!) hadde jeg min andre løpetid. Store pupper og andre store ting på kroppen. Blodflekker rundt omkring i huset og mye sleiking. Rare greier. Men det rareste var likevel den SVÆRE dobermannen som kom på besøk hos meg rett som det var, mens jeg hadde løpetid. Matmor holdt på å bli sprø - og ganske sint, spesielt den dagen han åpnet 2 dører og pludselig stod i stua. OI oi oi - hvor hun skvatt. Og ble sint! Ikke noe særlig. Men nå er jeg ferdig med løpetiden og er helt som før - og min store, svarte frier er hjemme hos seg selv.

No comments: