Saturday, March 28, 2009

21 hundeår og utstilling

Nå er jeg 21 hundeår! I menneskeår er jeg 1 1/2 år. Betyr dette at jeg er voksen nå? At jeg skal slutte å være barnslig? Slutte å synes at det er helt topp å base og leke med guttene (og dem er det mange av her i nabolaget)? Hmmmm - jeg er ikke sikker på om jeg VIL være voksen, jeg. Tror jeg fortsetter å være barnslig en stund til.

Men jeg er i alle fall er jeg blitt så stor at jeg er er i en ny klasse, når vi 3/5 (på matmors bursdag) drar til Hammerfest for å være med på Vest-Finnmark Fuglehundklubb sin utstilling. Da skal jeg være i klassen UT-AUK (!!!) - åpen unghundklasse, tror jeg. Vi var der for et år siden, så det blir spennende å komme tilbake - nå når jeg er blitt et år eldre.

Vi må vel i gang med å trene 'gå pent og vise seg frem for dommeren' snart.... Greit for meg - bare jeg får en godbit for innsatsen..

No comments: