Thursday, December 4, 2008

Hundegård og pass

Vi har fått hundegård. Vi er jeg og nabogutten Karo - en stilig kar, som er veldig god å herje med. Det er Einar og Einar som har bygd til oss. Så mangler vi vel bare et hus å krype inn i, tenker jeg. Det skal mor og kjæresten hennes snekkerere i lag... Hmmm - tro om de får det til? Ja - ja - det blir vel sommer før vi kommer i hus - kompisen og jeg ;-)

Jeg har fått PASS. Slå den du - det er ikke alle hunder som har det. Og i morgen skal jeg bruke det for første gang. Hele familien skal kjøre til Kirkenes via Finnland. Da kan jeg få lov til å komme ut og strekke beina fra tid til annen. Kjekt det. I Kirkenes skal jeg kanskje få treffe min søster, Sunda og min mor, Terra. Spennende... Hvis bare matmor kunne få ut fingeren og gjøre en avtale med dem..

No comments: