Friday, September 26, 2008

1 år -huuuuurrra

For et par dager ble jeg 1 år. Hmmm... lurer på hva det egentlig betyr. Matmor sier hun gleder seg til jeg blir roligere, lurer på om det har noe med alder å gjøre det.

I dag spiste jeg opp en mobil. Eller rettere sagt smakte på en mobil. Batteriet ble veldig varmt og laget et merke på gulvteppet. Det var Nikolai og Tobias sin tante Kirsten (som er på besøk hos oss nå) som oppdaget det og tok mobilen fra meg. Og jeg som akkurat skulle sende en tekstmelding til Sunda i Kirkenes. Dårlig gjort.

Gamle matmor Monica sendte noen bilder som jeg har lagt ut på nettsiden min - her ser du både min mamma og min søster Sunda. Stilig. Flotte hunder, selvfølgelig.

2 comments:

Anonymous said...

haha.. Dixi, du må da ikke spise mobiltelefoner.. Det har til og med jeg skjønt, jeg som spiser på ALT mulig.. men ikke mobiler og sko. Matmor ble ganske fortvilet da hun måtte ha meg i bilen en dag hun var på jobb. Det var jo ingenting å gjøre i bilen og jeg holdt på å kjede meg i hjel der jeg satt og lå i timesvis. Plutselig oppdaga jeg at det egentlig var veldig gøy å tygge ALLE sikkerhetsselene i baksetet rett av.. Jeg rakk ikke å ta beltene i forsetene, ganske synd egentlig for de var igrunn ganske gode å tygge på.. Nå lar ikke matmor meg være i bilen lenger, iallefall ikke lenge nok til at jeg rekker gjøre noe ugang igjen -som hun kaller det..

Unknown said...

Hmmm - ja det er mye godt å tygge på her i verden!
Selv er jeg en kløpper å finne ting ute - som jeg kan tygge på. Alt er mulig.